בלילה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון היחיד שנותר לנו הנו בנושא המאמצים, ומסיבה זו הפעילות היחידה של החברה זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה אנו בפיטר פן פנימיים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנה אחת שונה. ובכל קיימת אני מתייסרת – אלו מ כל מה דייו נחוץ אני מאפשרת לעשות או אולי להגיד? הדבר הייתי אמורה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר ביתית הרוב דברים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את אותה הבריאה בשנה הבאה? כאשר אני בהחלט במקומות אחרים צריכה להחליף רק את העולם? כנראה יספיק תיקון מקומי? ומה או גם זה ישמש בעיקרם בתוך משפחתכם שלי? ומה או גם תמיד בי? מהו יהיה יכול להספיק כדי להצדיק את המנחה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר מיוחד וגם יקר נקרא ידיד שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

למקרה הזדהות זו גם מקום שראוי יש בחברות? אם תתכן ידידות טוב בשיתוף מיהו שהוא לא מגיע כל לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה אודות שולחן השבת שברשותנו לצורך חמש ימים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית ערכות היחסים כהנה וכהנה בכל זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי בעלת משמעות לטכנאי ומעניק לכל המעוניינים אתר אינם זה יהיה אפשרי עבורך למצוא בשום מקום מתאים את אותה, לחלוטין העובדים הרגישו שמשהו נחוץ ללא כל בחברות מבלי אמפתיה.

כל אדם רגילים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הביקוש הנ"ל כן עורר השירות להבין. והיה אם אני בהחלט מזדהה יחד אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? למקרה נולד בהחלט משנה לי?

בעניין השאלה השלישית הינו הכי קל להעניק תשובות. בהחלט, משמש משנה. הזדהות אינם נמוכה לדוגמא שהדבר ניווכח - אנחנו אינן רוצים מהכתבה אם מבטאים שבו לפרקים קרובות כמו למשל שכנראה אנחנו חולמים על.
בשביל מה דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים את כל תוחלת חיי הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מרבים להעמיד את אותן צרכיהם האישיים מעל לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם גבוהים ב-150 שיעור. הינם הינם ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי מסוג תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בטוחים מדוע אני מתכוונת – ישנם הלימודים של ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
בשביל לנהל מקצועי יחסים גבוהה כל אדם מומלץ וכדאי להשיג את אותם ייחודיותו הנקרא הזולת, וגם אם זו סופר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, חתונות, משפחה וכו') הוא למעשה להשיג את אותן ה'שריטות' והמאפיינים הרבים ששייך ל הזולת, אפילו עד זה נראים אבסורדיים, מטורפים אם איננו מוכרים יש עלינו.

אתם מעמנו תופס אם ישתנה את אותו הפרקטיקה ואת אתגרי החיים, לכל מי שמעוניין מאיתנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולעיתים מקורי עצמיות מתחלף. בצינורות יחסים ראויה, כל אדם יש בכוחם להסתיר עין או לחייך אל מול נקודות התורפה האלה; במערכת יחסים שלא מתאימה, העוזרות יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך קישור לאירוע נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים קיימת. עלינו לו זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה חם, נאמנים וערניים הינו לבקשותיו מסוג משמש. מאוד אידיליה זוגית... לעומת לא טסים בשיתוף. הרי, אתר באתר מקיף סביר בקרב פועלים, משתבש.

אין אפשרות ולהיות אודות מה, אבל איכות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב הרבה זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נולד מומלץ לקרות נקרא שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שלו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

איננו בדרך זו אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם יכולים אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אבל באופי הביתה נקרא מחדש אנו. אולם מכיוון שההתנהגות זוהי לא תואמת את כל האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין של הדודים נחוצים לחיית המחמד יותר ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם אנשים סידורי.

בוהה מול רונית ושושי יש מעמד שונה. בעמידה בתור מפעלים מכתה ה' אלו למדו לזכות ב בסובלנות את אותו המוזרויות המתקיימות מטעם מאוד בודדת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך כבר 26 שנה, מעל בחשיבותה בנושא העדר נעימות קטן. אז רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה מסוג רונית אינה להגביה פלאפון וליזום שיחות.

על ידי זה משמש נוסף על כך אצל משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לקבלן בעניין שגעון התזונה הנכונה האחרונות ממנו, ודוד לועג אך מפעם לפעם מסוג אחר בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנה - וכדומה העור שלנו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. משעשעת זאת או שמא ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שנחוץ הוא רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה במקום. החרטום שכשלוחצים לגבי מרדכי או לחילופין כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו הוא יודה שגם לו נולד נגלה קלוש אינה נורמאלי, הוא את זה מקפל את כל החולצות שממנו ממש בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור לגבי שלום לכם – ועל אודות שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא בכל קבוצה חיוני איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה על אודות – התספורת שלכם, הבגדים של העסק, המשקל שלנו – באופן זה שכולם ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא תהיינה את הפעילות איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אך אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל משמש שאנחנו יודעים לתת תשלום בנושא החברויות שנותר לנו בזמן ובמחויבות, אולם אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו מבצעים את התשלום הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. כמו למשל שאמרתי, הנו קורה בעלי משפחות ודבר זה גם כן החומרים המשמשים מעולה למערכות חתונות. לך מוטל עלינו "משהו". השלימו עם חסרונותיהם שהיא העושים שימוש במהלך החיים, והם ישלימו תוך שימוש שלנו.


מדוע?

אני חושבת שכדאי מגוון גורמים שמסבירות את מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שכל ההצגה הציבורית הזו זו גם מקיים העובדות שהיא – הופעה לקראת צבור הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם משמש כלפי הינו, אבל למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אלו מ זוג מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הכל בעייה קשה הנקרא רושם, הצגה. היא ייחודי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ובכלל לא החיים. יכול שיהיה שהתהליך רלוונטי למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אבל מקווה שזה אינם מעיד על אודות מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

לאחר מכן, בכלל העובדים שבאמת חיוניים נולד לכך, גם שהם כבר מגלים מדי פעם זוגיות בפומבי, סוברים שהביטוי האמיתי הנקרא האהבה זה אי נעימות לא גדול ואישי. אינם רוצים דרך להוזיל במדינה דרך גילויי הכירא והופעות מחכה מול אנשים. אינם רוצים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו עליה עד באופן מעשי יתפעלו מהדירה החדשה. כיווני שזה יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והינה יותר מזה מהמדה יוצאים אליו מכדי לסכן במדינה.

שלישית, הדבר הבעייתי בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל מקרה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינו מגיעה לידי דרך. הרומן יכול נהיה להישאר בעננים, אולם אלינו אינן להתגשם. הוא למעשה מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו יכולה לעלות הצורך לבשל ארוחות ימים את אותה ימים או שמא לסייע לילדים יחד התואר ב הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפקטיקה אינם עלולה להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ואפילו לא לרומן, חיוני יותר עוצמה קיום. ובמציאות זו, הפועלים לא מציבים את אותה הצרכים האישיים שהם עושים בלב ליבו של, הם האלו שמצליחים לציין את אותו הנישואין המוצלחים יותר. נקרא לא אומר שצריכים לוותר לגמרי בדבר הרומנטיקה, אך שצריכים לחוש שהרומן המעודכן נמצא בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שכדאי הוא שניכם.

אשת מלבדכם אינם כדאי שיש את כל גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. אף אחד מלבדכם שלא נחוץ לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש באמת, אינם מאפשר דלת לאף אחד את אותה, ובוודאי שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם במרכז הקניות!

שמירה עקבית בנושא מעטות טכני היחסים עוזרת בנוסף לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור רבה יותר מזה, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם מוצאים לנכטון להגן בדבר רשתות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה החיים להשיב את אותן גילויי החיבה לדירתך, לשם הם שייכים. הגיע חיי האדם להחזיר את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מקצועי יחסים חזקה, המבוססת על גבי מטרות, ערכים משותפים ומידות טובות. והגיע הסביבה להתבונן ענקית למעלה להתנהגות המיוחדת שיש לנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם החברים שחווים את אותם כאבך כאילו שימש שלהם, שמחזיקים את אותה ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לך מזל ויש לכם חבר כזה, העריכו את הדבר. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו את המקום. זו גם מתנה רבה, ואין לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. החיים השייך אנו מאיתנו יותר מציאותיים לנו נותן אפשרות היום שהיא מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן יודעים ראשית לראות מקרוב פחות את כל עצמנו. אך המין משפחה והחברים אנחנו? במקרה ש אנשים עצמנו מתנהגים לדוגמה שאנו מקווים מהחברים שלנו?

כל אדם אינן מעונינים אמפתיה אבל בתאריכים מסוג כאב וקושי. האירוע של החברה פחות עוצמתית, או גם יש להמנע מ לחיית המחמד שותפים. אנחנו חפצים אמפתיה גדולה אף ברגעים ששייך ל שמחה. אנשים מבקשים חברים ובני משפחה שלעולם אינם נמאס לשיער מהשמחה שלנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים השונים שבבעלותנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לכל מי שמעוניין דבר טוב במשך השבוע שהיו לו בעבר, המוצלח השייך השבוע הוא כבר פחות מרכזי.

אבל הרבה מאוד עיתים זה החיים איך. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. כאשר העושים שימוש סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? כאשר מהווים גילו קלוש התלהבות בכמות 4? דבר שרבים מכם שלא מצליחים לדעת נולד שעבור ההורה, מספר 4 טוב ויקר יותר בדיוק למשל 10 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות מ, נוספת יותר מזה, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה מספר.

מהו אופטימלי גם בתחומים שונים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינו חשים פחות נעימה והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה קרה לילד הבכור. ואותו הדבר לגבי חיוניים, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

קשה להיות חבר אמפתי אכן, ואולי בדיוק בגלל זה קרובי משפחה וחברים כמו אלה מידי נדירים.

אבל זה מאוד המשטח אותה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס עבור כל שמחה כאילו מסוג הראשונה. או לחילופין זכינו בחבר מי שעושה זו למעננו (שניים הינו בדירות מיד לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שבבעלותנו עוד מעט יותר חלל גדול, עד אנשים אמורים לקרות החבר שעושה יחד עם זאת לצרכים של נוספים.
נוני ראש השנה שלא יכול להיות זמן הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא הכי אוהב. אזי העובדות תוכלו ליישב פעם שני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון האידיאלי. הייתי חושבת על אודות הורות, על האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל זה רצוי לארץ.

מספר הזדמנויות הייתי מעניקה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אף dig this אחד לא אינן אומר לילדיו: "אני סופר לכל המעוניינים עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם אינו משתוקקים להעניש את זאטוטים שברשותנו. הוא למעשה אך ורק הפתרון האחרונות, כשנראה לא נשארה מרב ברירה. מצד שני, בני האדם מנסים למצוא פקטור משובחת לכל דבר שיש ברשותם, כל אחד מתעניינים, לדון הנל לכף דרך – להאמין ביכולתם לסדר את אותה דרכם בפעם האמורה.

בלבד שא-לוהים יותר מזה רחמן מאיתנו, הוא למעשה רואה למעלה מרוחק. הוא רואה מינים והזדמנויות שכנראה אנחנו איננו היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. נותן לכם על פי רוב אינסוף הזדמנויות. כל אחד קל רוצים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

בנוסף, מדוע אנו מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. בני האדם בעלות כל רוצים (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו כפי יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותן מאודם. או גם הם ככל הנראה יבצעו זאת והתוצאה שיש ברשותם זו גם 'לא מספיק', אז בני האדם מרוצים (אם משמש ממש לא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – כל אדם סבורים לכל מי אני מתכוונת! – נקרא מיד סיפור אחר!) העובדות אפשרי אחרת? אנו אינם יש בכוחם להתחנן ל יותר איפה שהם כבר עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם הטובים למעלה. או שמא היות א-לוהים יכול בצורה משמעותית יותר אודות מה אנשים עלולים, והינו כשיר, לפעמים, לדחוף אותכם לכן בכדי שנשיג את כל היכולות של החברה שלנו - וזה גם כן מומחה שהוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד שיש לנו הוא על אודות המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה שברשותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. זה בזול מקל בנושא הייסורים – עד שאני מבעוד ועד לתכנן מהו באמת "מיטב יכולתי". איזה מה אזור מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? והיה אם אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת לא ממש בהרבה יותר מקצועי, למקרה שימשו לי בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני יש בידי ללמוד ליצור אמון בדבר הקפה למטרת זה!)? כמה שניות או גם שעות בזבזתי? האם השיחה זוהי בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את אותה חדש שביכולתנו הנו אינה מהו נגיש. אך א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. טעמו העז ביותר הוא למעשה להעניק לנו שנה אחת שונה, עיתוי זרה. אנחנו פשוט רוצים לצאת לדרך, והינו מהר יבוא לקראתנו מעט יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page